Servicii Cabinet Stomatologic Galati

Serviciile Cabinet Stomatologic

Profilaxie – Prevenție
Reprezinta manoperele ce previn apariția bolilor în cadrul aparatului dento-maxilar. Procedurile care asigura sănătatea și estetica în cavitatea bucala sunt: detartrajul, fluorizarea, sigilarea și lecțiile de igiena orala. Prin detartrajul pe care noi îl facem cu ultrasunete, nedureros,îndepărtam tartrul și placa bacteriana, prevenind instalarea gingivitei, bolii parodontale și a perimplantitelor. Pacientul la sfârșitul manoperei va dobândi un aspect mai estetic al dinților și o respirație proaspăta. Fluorizarea sporește cantitatea de fluor a dinților și se face în special la copii dar și la adulți în scop desensibilizant. Prin sigilare, manopera deosebit de blânda, se izolează suprafața dentara a molarilor   și  premolarilor pentru a preveni caria dentara. Pacienții își vor perfecționa stilul de periaj dentar la părăsirea cabinetului nostru. Vor fi încurajați sa folosească apa de gura, ața dentara, dușurile bucale și perii interdentare. Va vom recomanda sa ne revedem la 6 luni pentru control periodic.
Cosmetica dentara
Prin cosmetica dentara ne referim la tot ceea ce va putem oferi pentru un zâmbet perfect. Albul imaculat îl putem crea prin albiri dentare, fațete ceramice, coroane de zirconiu, gingii sănătoase, bijuterii dentare. Estetica o îmbinam cu funcționalitatea. Pentru albire folosim lampa Zoom și după 40 minute rezultatul este gata. Folosim și gutiere în care puteți sa va aplicați chiar și acasă gelul de albire. Dacă s-a inventat ceva de excepție , ne referim la fațetele dentare și coroanele ceramice pe zirconiu sau ceramica presata. Putem sa menținem și vitalitatea dinților pentru a nu periclita sănătatea lor.
Odontoterapie
Caria va conduce adesea spre cabinetul dentar. Este o leziune de natura infecțioasă care distruge treptat smalțul, dentina și cementul radicular. Cauzele apariției ei sunt igiena bucala defectuoasa , stresul, alimentația și nu în ultimul rand predispoziția genetica. Ideal este sa surprindem carii mici, incipiente, dar, pacienții se adresează frecvent cu cavități mari, cariate și dureri ce atesta inflamarea camerei pulpare. Cu cat leziunile carioase sunt mai mici, costurile manoperelor sunt mai reduse. Suntem experți în îndepărtarea țesutului cariat cu sau fără anestezie, în funcție de dimensiunile leziuni, aplicam după dezinfectarea plăgii dentare baze cu glassionomeri și reconstituim dintele estetic cu compozite de ultima generație :Vertise Flow și Filtek Ultimate. Ne străduim sa fim arhitecți și construim cat mai bine, adăugam adezivi și mult suflet în ceea ce facem.
Pedodonție
Ne ocupam cu pasiune și de dinții temporari și permanenți ai copiilor . Suntem parteneri cu zâna măseluța. Supraveghem dezvoltarea aparatului dento-maxilar, fascinați de minunatele schimbări ale creșterii micuților pacienti. Ne împrietenim cu copiii, analizam erupția dentara, ii învățam jocul periajului dimineața și seara. Reușim prin abilitați deosebite chiar și cu albinuța ( freza la turbina) sa curățam căriuţe și sa aplicam glassionomeri. Eroi sunt copiii, când reușim și tratamente pe canalele dinților în carii complicate.
Endodonție
Aceasta specialitate se ocupa cu tratarea canalelor radiculare atunci când pacientul vine în cabinet cu durere și cand in urma stabilirii diagnosticului verdictul nu este extracția. Realizam tratamente moderne cu digă pentru o izolare perfecta, utilizam micromotor și ace rotative, obturații prin condensare la cald cu gutapercă în canal și refacem coronar cu compozit cu sau fără pivoți de sticla. Durerea la venire dispare în urma anesteziei atraumatice și zâmbetul dumneavoastră, al pacienților la final este tot ceea ce ne dorim.
Protetica dentara
Cooperam cu laboratoare de tehnica dentara renumite din tara pentru a obține aceste bijuterii unicat, ce refac integritatea dinților și suplinesc lipsa lor în cavitatea bucala. Realizam lucrări protetice mixte parțial fizionomice ( metal + fațete ) sau total fizionomice , ținând cont de dorințele dumneavoastră Acestea se pot sprijini pe dinții naturali șlefuiți fără durere, pe mucoasa crestelor edentale sau pe implanturi(partiale, totale). Utilizam aliaje metalice nobile, seminobile sau de Cr-Ni, Cr-Co. Componenta fizionomica poate fi din compozit, artglass, porțelan, zirconiu. Lucrările protetice pot fi fixe ( coroane, punți) sau mobile ( parțiale, totale ) În funcție de situație realizam proteze acrilice sau scheletate. Protezele totale le putem ancora pe implanturi sau mini-implanturi.
Chirurgie Dento-alveolara
Extracția dentara nu este un subiect tabu. O realizam cu anestezie locala si atunci când dintele nu poate fi păstrat în cavitatea bucala. Extragem molari de minte chiar și semiincluși. Realizam rezecții apicale, adiții osoase și regularizări ale crestei alveolare. Ținem cont de radiografiile dentare și de consultul interdisciplinar în cazul problemelor de sănătate ale unor pacienți evidențiate în urma chestionarului de evaluare a stării generale a organismului.
Implantologie
În urma pierderii dinților, putem introduce în creasta alveolara implanturi dentare. Acestea sunt șuruburi din titan cu forme și dimensiuni diferite, alese corect în urma radiografiilor dentare și efectuării tomografiei computerizate. Pacienții care vor beneficia de implanturi dentare sunt programați pentru următoarele etape: asanarea cavității bucale ( eliminarea tartrului, infecțiilor dentare, gingivale, mucozale, extracții dinți irecuperabili), efectuarea radiografiilor panoramice și tomografiilor computerizate pentru analizarea dimensiunilor și densității osoase, implantarea propriu-zisa și acoperirea cu șurub de cicatrizare.Se realizeaza lucrari provizorii si dupa 6 luni de vindecare se executa lucrarile definitive. Implanturile pe care le folosim sunt de foarte buna calitate și introduse în os le monitorizam bianual . Câteodată se folosesc și alte manopere chirurgicale: plastii osoase sau operații de sinus lifting pentru mărirea suportului osos aferent implantului dentar.
Parodontologie
Încercam sa recuperam dinții afectați parodontal prin prevenție și tratamente .Detartrajul cu ultrasunete, chiuretajele subgingivale, operațiile cu lambou,imobilizarile sunt unele dintre tratamentele folosite cu succes în cabinetul nostru dentar.
Cabinet Stomatologic Galati Back